22HLAV, Ústí n. L. – Legislativní novinky v účetnictví, daních a ekonomice pro podnikatele od 1.1.2021 (plus související s COVID 2020/2021)
Místo konání: pouze online/offline účast, podrobnosti viz níže
Neplýtvejte časem a přijďte si poslechnout legislativní novinky a informace z aktuální aplikační praxe v oblasti účetnictví, daní a souvisejících předpisů shrnuté do jednodenního školení. Tento seminář je určen pro podnikatelské subjekty, tedy obchodní společnosti a družstva.
Školitelé: Veronika Fuková, Mirka Nebuželská, Tomáš Doležel
Veronika Fuková pracuje jako manažer auditu a je certifikovanou účetní, Mirka Nebuželská je auditorkou, účetním expertem, ACCA, CISA a Tomáš Doležel pracuje jako daňový poradce. Lektoři se věnují jak účetní a daňové praxi v podnikatelském, neziskovém a rozpočtovém sektoru, tak lektorské činnosti.
Agenda
9:00 - 15:00, dvě přestávky
- Zákon o obchodních korporacích, veřejný rejstřík, evidence skutečných vlastníků, elektronická evidence tržeb, pracovně-právní vztahy, sociální a zdravotní pojištění, ostatní relevantní legislativa
- Účetnictví - zákon o účetnictví (563/1991 Sb.), prováděcí vyhláška 500/2002 Sb., České účetní standardy
- Daně - Daň z příjmů fyzických a právnických osob - zákon o daních z příjmů (586/1992 Sb.), malé daně - zákon o dani silniční (16/1993 Sb.), zákonné opatření Senátu o dani z nabytí nemovitých věcí (340/2013 Sb.), zákon o dani z nemovitých věcí (338/1992 Sb.), DPH - zákon o DPH (235/2004 Sb.)
- Legislativní změny související s COVID-19 a jejich dopad do praxe
Účastnický příspěvek
- základní ve výši 1.500 Kč celkem /1 osoba
- zvýhodněný pro klienty 22HLAV ve výši 900,- Kč celkem/1 osoba - platí pro aktivní klienty nebo ty, co v předcházejících dvou letech využili jakýchkoli placených služeb 22HLAV včetně účasti na seminářích
Semináře organizuje společnost 22HLAV EDU s.r.o., která není plátcem DPH, uvedené výše účastnických příspěvků jsou proto konečné.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ - FYZICKÁ, ONLINE A OFFLINE VARIANTA SEMINÁŘE
Zejména z důvodu aktuální nejistoty ohledně režimu a opatření v souvislosti s COVID-19 jsou všechny semináře plánovány jako fyzické semináře v místě konání plus online i offline webmináře:
-
online účast - účastníci, kteří se připojí online, budou mít možnost pokládat dotazy kdykoliv během semináře do chatu, tyto dotazy budou během semináře v rámci výkladu zodpovězeny (případně mimo výklad pokud si účastník bude přát) a následně budou mít možnost během dalších 3 měsíců od konání semináře si kdykoliv spustit offline verzi semináře
-
offline účast - pokud někomu nevyjde termín a přesto ho seminář zajímá, má možnost se přihlásit jako offline účastník, kterému po skončení semináře bude zaslán link na video a celý seminář může kdykoliv během následujících 3 měsíců shlédnout; současně mu tým školitelů rád zodpoví související dotazy, které během této doby položí
Během semináře předpokládáme jak promítání prezentace na plátno plus vysílání online, tak interaktivní psaní /malování taktéž promítané na plátno plus vysílané online (elektronický flipchart).
Do online i offline semináře budou moci vstoupit pouze řádně přihlášení účastníci.
Současně upozorňujeme, že materiály vztahující se k semináři budou účastníkům zaslány pouze emailem.